8 Eylül 2007 Cumartesi

102' RPH



The 102' Rph is the biggest, the most powerful and the most luxurious yacht in the Numarine range.It has been designed by the same team of international designers that have demonstrated their ability to come up with ingenious solutions to sleek and sophisticated yachts, time and again: Tomasso Spadolini and Can Yalman.

Principal Dimensions of 102’ RPH:

Length overall-31.00 m
Beam-7.10 m
Displacement-78.000 kg
Fuel capacity-9.000 lt.
Fresh water capacity-2.000 lt.

2 yorum:

Bertina Işık Yalçınkaya dedi ki...

Günaydın, sizi sevgiyle selamlıyor ve sağlıklı, başarılı bir hafta geçirmenizi diliyorum .Görüşmek üzere hoşca kalın.
Not sağlığımla ilgili mesajınıza ayrıca teşekkür ederim. Ben çok iyiyim

Emre dedi ki...

Merhaba sanırım aynı zamanda yorum bıraktık, mesajınız için çok sağolun, bloğunuza bakınca şaşırdım birden, çok seviyorunuz denizi belli, ama profilinize baktım sizle ilgili bişey varmı diye, bizde sizi tanıyalım ne dersiniz, bu arada denizi severim lakin yüzme bilmem, denizden ne çıksa yiyen biri olmayı isterdim ama sadece istavriti seviyorum, sanırsam buda alışkanlıklarla ilgili bişey, ayrıca ben niye böle saçma yazıyorum anlamadım, uzatmıyım görüşmek üzere:)